Gæsteværelset:


Beboerne i DVP II har mulighed for at leje et gæsteværelse beliggende ved Betty Nansens Alle nr. 35, stuen.
Gæsteværelset har to senge og adgang til bad og toilet. Man skal selv medbringe sengetøj (dyner, puder mm).

Det udlejes maksimalt 4 nætter ad gangen. Gæsteværelset kan kun lejes 3 måneder frem.
Pr. 1. januar 2023 koster det 150 kr. for leje pr. nat.

Vedr. udlejning i perioder med helligdage kan gæsteværelset kun lejes for en dag ad gangen. I perioden fra den 23. december til den 2. januar – har bestyrelsen besluttet, at beboerne i uge 40 og 41 kan vise interesse for, hvilke dage, (send en ansøgning pr. dag) de ønsker at leje gæsteværelset.
Vedr. påske – i perioden fra 23.3.2024 til og med den 1.4.2024 – kan man vise interesse i uge 9 (send en ansøgning pr. dag).
Herefter vil bestyrelsen (såfremt der er flere der ønsker at leje samme dage i perioden) trække lod om hvem, der kan leje det.
Alle der har vist interesse
får direkte besked snarest efter. Såfremt der fortsat er ledige dage, vil disse blive udlejet som normalt.

Aftale om leje sker ved udfyldelse af vedlagte bestillingsformular, som returneres til insp.park2@nypost.dk eller lægges i postkassen ved viceværtkontoret BNA nr. 29 – hvorefter du/I vil få en tilbagemelding snarest, hvorvidt det er muligt at leje værelset. Såfremt du ikke kan printe vedlagte bestillingsformular, kan du/I skrive til
insp.park2@nypost.dk vedrørende reservation af gæsteværelset.

Den dag du skal anvende det lejede gæsteværelse, bliver nøglen lagt i din postkasse med mindre andet er aftalt.
Nøglen skal straks efter endt brug senest kl. 12 afleveres i postkassen ved viceværtkontoret i nr. 29, medmindre andet er aftalt.
Såfremt nøglen ikke er afleveret, vil der blive opkrævet et gebyr på 150 kr.

Når aftalen om leje indgås, skal der betales inden 8 dage og pengene bliver ikke refunderet, uanset om lejeren af gæsteværelset anvender det eller ej.

Beløbet indsættes på konto i Arbejdernes Landsbank:
Reg.nr. 5314, kontonummer 0000 248 854.
 

Beboeren, der lejer gæsteværelset, er ansvarlig for:

At gæsteværelset afleveres i samme rengjorte stand, som det blev modtaget. Det betyder, at gæsteværelset rengøres bagefter (medtag egne rengøringsmidler) gulvtæppet skal støvsuges (der er støvsuger i lokalet).

Saunaen er midlertidigt lukket og må derfor ikke anvendes.

Hvis der efter brug findes skader, som ikke fandtes inden gæsteværelset blev udlejet, er beboeren ansvarlig for at betale for evt. reparationer. Gæsteværelset vil blive beset efter aflevering af nøglen.

Rygning er ikke tilladt på gæsteværelset – dette skal foregå udenfor.

Bestyrelsen
April 2023